
Kundservice
Det är respektive tjänsteleverantör har hand om till exempel din Internettjänst, din telefonitjänst eller ditt tv-utbud. Behöver du hjälp eller har frågor om din tjänst ska du i de allra flesta fall vända dig till din tjänsteleverantör. Det kan gälla prisuppgifter, problem med inkoppling m.m.
Våra tjänsteleverantörer
A3: 0770-910 000 - kundservice@a3.se
Bahnhof: 010-510 00 00 - www.bahnhof.se
Bredband2: 0770-81 10 00 helpdesk@bredband2.com
Bredbandsson: 0418 - 486 200 support@bredbandsson.se
Connect TV: 040-6150000 www.connecttv.se
Net at Once: 0771-404 400 kundtjanst@netatonce.se
Sappa: 0774-44 47 44 hej@sappa.se
Th1ng: 010-252 0000 kundservice@th1ng.se
TOP24: 042-400 24 64 support@top24.se
Tjänsteleverantörerna har bland annat hand om
- Generella supportfrågor
- Fakturafrågor
- Flytt av abonnemang
- Glömt lösenord till administreringsportalen www.viaeuropa.se
Här i portalen kan du själv logga in för att
- Byta hastighet på din Internettjänst
- Byta leverantör (Internet, TV, telefoni eller annan tjänst)
- Säga upp ditt abonnemang
Inloggningsuppgifter väljer du i samband med beställning av ett internetabonnemang. Har du glömt bort dina inloggningsuppgifter så kan du få nya genom att kontakta din tjänsteleverantör. Givetvis kan tjänsteleverantörerna hjälpa dig med alla frågor som kan uppstå.
Kontakta oss på ViaEuropa
Vill du komma i kontakt med oss på ViaEuropa så kan du skriva till oss via vårt Kontaktformulär >